Piyasanın seyri her şey olabilir.

Evet bir atak başladı, ayı taraftarları her ne kadar durdurmaya çalışsa da en azından ayıların etkisi azaltıldı.

Fakat merkez bankalarının yapacağı açıklamalar, küresel krizler, savaşlar. 2022 ve 2023 yılı çok sert geçecek.

Uzun vadede istediğim 2022-2023 yıllarında crypto piyasası çökmesin bu seviyelerde kalsın yeterli. 2024 itibari ile ciddi atılım yapacaktır.

He bir de kontratlardaki açıklar, büyük hackler, alt coinlerde çıkan krizler (luna gibi) olmaya devam ettikçe piyasadaki alıcıların korkusu artacaktır. Bu da yükseliş trendini olumsuz etkiler.

Analist değilim, kripto yu keyfi keder alır keyfi keder satarım. Çok genel bir yorum yapmak istedim.