Merhaba,
Bir süre önce trendin değiştiğini, pozitif trendin başladığını ve yükseliş beklediğimi yazmıştım.
O gün teknik analiz yalandır, faldır diyen arkadaşlar vardı. Ve hatta düşüş bekleyen arkadaşlarımızın sayısı epeyce fazlaydı.
Değerli arkadaşlarım, peki şuan ne düşünüyorsunuz? Sizce piyasanın seyri ne olur?
Teşekkürler.