Merhaba,
Bir süre önce trendin değiştiğini, pozitif trendin başladığını ve yükseliş beklediğimi yazmıştım.

O gün teknik analiz yalandır, faldır diyen arkadaşlar vardı. Ve hatta düşüş bekleyen arkadaşlarımızın sayısı epeyce fazlaydı.

Değerli arkadaşlarım, peki şuan ne düşünüyorsunuz? Sizce piyasanın seyri ne olur?

Teşekkürler.