semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman ek hesaplada bu yapılabilir. Ek hesabada aynı şekilde asgari ödeniyor, doğru muyum?
hocam ek hesap hiç kullanmadım. ama mantık aynı. yıllık faiz oranlarını karşılaştırman gerekir. asgari şekildemi ödeniyor orasını bilmiyorum. asgariyse yapılabilir. tabi % side önemli.