İkas şu an piyasadaki açık ara en yeni teknolojileri kullanan şirket. Herkes gibi Ticimax kullanmak da sizin tercihiniz tabii ancak ben olsam 20 yıl öncesinin .NET ile falan yazılmış bir e-ticaret yazılımını kullanmazdım.