fiziksel olarak hocam. şuanda kredi kartlarının faiz oranları çok düşük. ve şöyle bir politika var. faizleri yükseltmeden 1 ay önce haber vermek zorundalar.o yüzden aşırı güvenli. 25 bin tl yi aşmadığın sürece asgari tutarı %25 ödiyceksin. olası bir banka krizinde kredi kartlarına faiz arttırımı gelirse elinde bütün fiziksel altınları satıp kartı kapatıyosun.
https://www.youtube.com/watch?v=sMQCiM5sBe4
O zaman ek hesaplada bu yapılabilir. Ek hesabada aynı şekilde asgari ödeniyor, doğru muyum?