TeknoService adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
13 pro alın hocam eminim o paraya en değerini koruyacak kar getirecek olabilir 🙂
Ben 19 bine aldım Apple Türkiye'den elime 1 aya geçti geldiğinde doların uçtuğu zamanlardı 36 37ye çıkmıştı 😂 sonra düştü fiyat kısa süre şuan 36 gene 45 olcak die düşünüyorum