ben çok uzun yıllardır asus modemler kullanıyorum.fiyatları ne alemde bilmiyorum şuan ama daha önce asus dsl n14u,n16u kullandım ve şuanda n17u kullanıyorum vdsl hattımda.son derece memnunum,çok güzel bi modem bence bu seri.fakat yakın zamanda modemim bozuldu sanıp,yeni modem aradım ve en çok tp link markasının archer serisi öneriliyordu.