Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuya açmaya gerek yoktu hocam. r10 girmeden önce instagram ana sağlayıcı deyin size ulaşırlar zaten.
başta, açacağım konuyu size mi sormalıydım diyecektim sonradan anladım hahaha :f güzel bi yorumdu bu..