Gurul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öneriniz farklı geldi. Burada kredi kartıyla altın alımı, fiziksel mi yoksa banka yoluyla mı?
fiziksel olarak hocam. şuanda kredi kartlarının faiz oranları çok düşük. ve şöyle bir politika var. faizleri yükseltmeden 1 ay önce haber vermek zorundalar.o yüzden aşırı güvenli. 25 bin tl yi aşmadığın sürece asgari tutarı %25 ödiyceksin. olası bir banka krizinde kredi kartlarına faiz arttırımı gelirse elinde bütün fiziksel altınları satıp kartı kapatıyosun.


https://www.youtube.com/watch?v=sMQCiM5sBe4