Şimdi forumdaki moderatörlerin şuna kıyak geçtim bunu sevdim diyeceğine inanmıyorum. Ayrıca kendinizi de ifşa ediyorsunuz. Normalde ortada yasal olarak giden bir dava var ise ve siz arkadaşı ifşa ediyorsanız sizde suçlu olursunuz ya Adalet bırak işlesin yada paranı faizi ile al geç. KVKK kapsamında bilgi paylaşıyorsunuz 3. şahıslarla. daha ileri gitmeni anlamı yok. hukuk ilerliyorsan devam etsin. Sicile işler seni alırlar gibi söylemler de suç. artık suçluya suçlusun demekte suç. geçmiş olsun ödemenizi alın kafanızda kötü anı olarak kalsın