Pek çok kişiyi madur eden birinden madur olan biri olarak hakkımı aramayı yasal yollarla tercih edip buradaki maduriyetimi de dile getirip başkası da madur olmasın diye bir adım bile geri atmadım ama bunu zannettiler ki sadece ben madur oldum şimdi bu arkadaşı savcılığa verdiğim zaman uzun zaman oldu ve bir anda banı açılıp -Trader kaldırtmaya çalışıyor ayrıca kurumsal üyelik almış ba ba ba bi anda işlere girişmeye başlamış yani arkadaş zaten farklı nicklerde forumdaydı ama adının geçtiği bir nicki kaldırma çabasına girdi dolaylı yollarda iş yapılır ama ödeme sıkıntısı olur dedi demek ki neyse vel hasıl burada madur olsanızda madur edenin banı açılıyor adelet burada işlemiyor ama savcılığa vermiş olduğum suç duyurusunun tekrar üzerine gidip bu olayın biran önce neticelenmesi için uğraşacağım R10 banı açarak kefil olmuş gibi oldun umarım birinin daha canı yanmaz bu süreçte bu arkadaşın kaç yüzü olduğunu inşallah görmezsiniz.
Bahsettiğim kişi hakkında açtığım konular yazışmalar vs aşağıda;
Açık arttırma*
https://www.r10.net/off-topic/265253...-arttirma.html
Şikayet*
https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ayetciyim.html
Savcılık*
https://www.r10.net/off-topic/277127...ga-verdim.html
Pişmanmış*
https://www.r10.net/ban-cezasi-sorun...pismanlik.html
Haksız benmişim -Trader vermişim*
https://www.r10.net/sikayetim-var/30...post1083248583
Sözün bittiği yer.