hozansahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Iban At, Sigara paranı ben atayım, Bu hallere düşme, çünkü bu devirde düştün mü, sen daha fazla düş diye uğraşıyor millet...
Abim fazlasıyla gönderim yapmış mahçup oldum kendisine çok teşşekür ederim