hozansahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Iban At, Sigara paranı ben atayım, Bu hallere düşme, çünkü bu devirde düştün mü, sen daha fazla düş diye uğraşıyor millet...
helal olsun hocam. Büyük krallık 🌹