Merhabalar, iyi haftasonları dilerim öncelikle herkese. İçerik ürettiğim blog sitemde yaklaşık 2 yıldır kullanmakta olduğum ve daha önce çok kez ödeme aldığım ve şuan için içerisinde 75 TL kesinleşmiş bakiye bulunan TR Adsense hesabımı satmayı düşünüyorum. Hesabımı mail ile devredeceğim. Piyasaya hakim olmadığım için fikrinize ihtiyaç duyuyorum. Sizce Adsense Hesabımı kaç liradan ilana çıkarmalıyım?