RohatIT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba konuya hakimsiniz herhalde bi sorum olucak dün saat 3 sularında kimlik onayımı ve adres onayımı gönderdim kimliğim onaylandı ama adres bekleniyor yazıyor bu adres olayı takribi kaç günde oluyor biliyormusunuz?
İnan hiç hakim değilim hocam zorunluluktan açtım belki bilet parası çıkar diye. Ama bizim ülkeyi taniyorsam aşırı bir yogunluk vardır diye düşünüyorum