pcbagimlisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
i5-8265U işlemci ile 8 GB DDR4 ( DDR5'ler çok hoş, ciddi düzeyde daha hızlı bant genişliğine sahipler ihtiyacım olmasa da insanın canı çekiyor yeni nesil 12700'lerle falan iyi giderdi )

R10'un deyince R10.net kaç GB Ram üzerinde koşuyor, çalışıyordur diye girdim konuya
Aslında onuda merak ediyorum hocam ama henüz Coşkun hocam yazmadı 😂