marjinaltasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her allahın günü lahmacuncu , pideci , pizzacı broşürü çıkıyor posta kutumdan , alıp alıp çöpe atıyorum gereksiz bi reklam türü.
lokal hizmet verdiğimiz işletmemiz için 2 ay önce deneme amaçlı yaptık. O kadar fazla müşteri geldi ki şaşırırsınız.
Bir diğer örnek tekel magneti dağıtın, 7/24 açığız diyin. Magneti görenlerin yarısı dolabına asıyor. Ertesi gün kurye yetişmiyor. Bizzat şahit oldum.


İzin almaksızın yapılması yasak fakat şikayetle filan ceza yemezsiniz. Bizzat dağıtırken yakalanmanız lazım vs. vs. zor işler bunlar. Çevremde çok esnaf var bu işi yapan bir tanesinin ceza aldığını görmedim duymadım.