Kendim yıllardır logitech fanıyım, 2 yıl g102 kullandım switch problemi yaşadım garanti bitimine 10 gün kala garantiye gönderdim sıfırı yollandı ama onda da aynı problemi 3-5 ay sonra yaşamaya başladım tekrar garantiye gönderdim bu sefer fiyat farkı ile g203 gönderdiler 1 yılı geçti kullanıyorum gayet memnunum. Bu logitechlerde switch problemi kronik sanırım alırken ona dikkat ederek al hocam