Merhaba,
Firewall ayarlarından yeni portu eklediniz mi?

sensivity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Change CyberPanel Port :8090 bu kısmı değiştirdim fakat şuan yeni şekliyle de eski şekliylede giremiyorum.



Ssh girişi yapabiliyorum .Acaba ssh den kod ile bu portu değiştirebilirmiyim tekrar yardımcı olursanız sevinirim