Dayıya yardım edelim 4x4 olarak 2 slot ram var
ben reklamcıyım birde bu cihazla coreldraw kullanıyorum arada hazır temalardan edit yapıp after effects renderleri alıyorum photoshop mockuplar'ı kullanıyorum
benim değil makinanın canı çıkıyor,
elinde 8 gb ddr4 ram olan varsa makinem her türlü yardımlarınıza açık toplamda 32gb destekliyor
dayıya destek olalım