Dayıya yardım edelim

4x4 olarak 2 slot ram var
ben reklamcıyım birde bu cihazla coreldraw kullanıyorum arada hazır temalardan edit yapıp
after effects renderleri alıyorum
photoshop mockuplar'ı kullanıyorum

benim değil makinanın canı çıkıyor,
elinde 8 gb ddr4 ram olan varsa makinem her türlü yardımlarınıza açık

toplamda 32gb destekliyor
dayıya destek olalım