fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uygulamalara hiç bakmadım hocam,dogrudur...ben ekran kaydı almada kullanıyorum gerektiginde,dedigim gibi tek kelime mükemmel bence.oyunları optimize etme işi filanda var tabi.uygulamalarıda optimize ediyor demekki...
Bence de mükemmel. Solidworks simulasyon çalışmalarını kayda almak için kullanıyorum, şimdiye kadar bu programda fps atlamadan kayıt yapan sadece nvidia oldu.