Merhaba hocalarım. İlk kez gratis den alışveriş yaptım. Mobil üzerinden teslimat seçeneğini mağazadan teslimat yaptım. Hazır olunca mesaj atacaklarını söylediler ama 4 gün oldu hala hazırlanıyor. Var mı daha ince alışveriş yapan ne kadar sürebiliyor bu süre?