Joaquín Guzmán Loera Meksikalı baron. Meksikada ki hapishanelerden kaçması nedeniyle Amerikaya iade edilmişti. Guzmán Loera EL CHAPO Amerikada tek hücreli bir hapishanede kalıyor. Haftada 1 saat dışarı çıkma hakkı var. Herkesle konuşması yasak, gardiyanlar ve mahkumlar konuşmuyor. Yeri ayrı kimseyle görüştürülmüyor. Avukatları yok görüştülürmüyor . ABD'de bir hapishanede ömür boyu hapse ve 12,7 milyar dolar para cezasına mahkum edildi. 65 yaşındaki Guzman, 12 Şubat'ta suçlandığı on ayrı iddianın tamamından jüri tarafından suçlu bulunmuştu. Peki uluslararası hukuk buna ne diyor ? Bu insan haklarına aykırı mı ? Hukukçu arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim. 😊