alicskn147 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yonetım panelsız tasarlanmıs var hocam ıstersenız
Olur hocam hatta sizin vasıtanızla belirtmiş olayım yönetim paneli tarafını istemiyorum.