^FB-DeViL^ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tercihen Lise mezunu

Atıyorum 1 aday lise mezunu diğer aday üniversite mezunu. İkisi arasında seçim yaptıklarında üniversite mezununu seçerler. Neden saçma olsun?

Şuan üniversite mezunu olmayan mı kaldı?
Ben üniversite mezunu değilim okuyacak maddi durumum yoktu açıktan okusam ne bildiğim varsa unutmuşum yks için