Tercihen Lise mezunu

Atıyorum 1 aday lise mezunu diğer aday üniversite mezunu. İkisi arasında seçim yaptıklarında üniversite mezununu seçerler. Neden saçma olsun?

Şuan üniversite mezunu olmayan mı kaldı?