adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bukadar kolay olsada öyle yapılsa
eve zarar verebilir, ev sahibine zarar verebilir, elektirk 1 ay son ayarda kullanıp borcu yıkabilir sonra kaçabilir
bunlarıda hesaplamak gerekir
Hocam elektrik aboneliğini iptal ettikden sonra elektrik kapalı olacagından ev sahibini bağlamıyor. Bu konuda aynısı başıma geldiğinen biliyorum. Tabikide en güzeli araştırmak gidip bilgi almak.
Evin içerisine zarar verebilir ama ev sahibide buna göre bazı şeyleri göze alması gerekir. Buradaki karar tabikide iki taraf içinde sorunsuz şekilde çözülmesi en sağlıklısı olacaktır. Bence hiç zaman kayıp etmeden karakola gitmeyin direk olarak savcılığa gidin ve oradan şikayet dilekçenizi bire bir savcıya iletin o zaman süreç daha hızlı ilerliyor. Savcı bu konuda sizene yapmanız gerektiği konusunda da bilgi veriyor.
Rabbim herkesin yardımcı olsun.