AtomAnt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendinizi ev sahibi yerine koyun, tüm genel giderleriniz ve harcamalarınız sadece %20 ve %25 gibi artmadı, %100 u geçti, bu durumda siz de %20 ye 25 e razı olmazdiniz
ben kendimi ev sahibi yerine koyacağıma ev sahibi benim yerime kendini koysun