EvilBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yüzde 25 yapsın sorun değil hocam. Adam %50 gibi bir zamdan bahsediyor
Normal şartlarda sözleşmesi devam eden kiracılar için %25 zam yasal olarak uygulanabilir, eğer sözleşmeniz bitiyorsa %200 olarak arttırmak istese dahi önünde bir engel yok. Çünkü sözleşmeniz doluyor, yüksek geliyorsa çıkın diyebilir. Genelde zaten ev sahipleri çıkmanızı bekler şu dönemde, çünkü kiralık daire fiyatları aşırı derecede yükseldi ve eski kiracılara yeni fiyatları uygulayamadıkları için çıkmanız için her yolu deneyecektir. Bunun için sözleşmeleri 3-5 yıllık yapıyor insanlar.