Şöyle yapabilirsiniz. Ev sahibine ben sözleşmeye sadık kalıyorum %25 oranında kanunen yapılması gereken zammı Türk Anayasa kanunlarına göre yapıyorum. Eğer evden çıkarmak isterseniz mahkemeye tahliye davası açabilirsiniz.
geçenlerde aynı durumla ilgili şirket avukatımızla görüşmüştüm. Yukarıdaki cümleleri mal sahibine söylemememi söyledi. Şu anlık bir sorun yok 🙌