sözleşmenin bitme gibi bir durumu yok hocam o sözleşme sizin ben en az 1 sene oturacağım demeniz anlamına geliyor sözleşme otomatik uzar ancak %25 olayını cidden kimse umursamıyor ortak bir fiyatta buluşup anlaşmanızı öneririm