Konu
R10'da 1970 Yılında Açılan Konu
11-08-2022, 07:22:31
#4
ILGAZOS
Monster adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
O değilde mesajın Hello world olmasını beklerdim
Bende, belkide ilk konu öyledir, ilk konuyu bulmak gerek