AlfaKurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle Almanya ofisiniz hayırlı uğurlu olsun. Türkiye’den böyle girişimlerin çıkması çok umut verici. Bayilik altyapınızla alakalı ben de bilgi alabilir miyim? Teşekkürlerrr
Merhaba, güzel düşünceleriniz için çok teşekkür ederiz. Tabii, bayilik sistemimizle ilgili detayları iletiyoruz tarafınıza.

İyi çalışmalar dileriz.