Merhabalar,
Dolaptan her şey dahil bilgisayar satıyorum. (monitör- kasa ve ekipmanlar). Bunları tek bir kolide birleştirip satmayı düşünüyorum lakin kargo kısmına geldiğimde bir sorun yaşar mıyım? Daha önce satan varsa anlatabilirse sevinirim