mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hoam resimdeki yer burası değil mi. anlamadım ki. ofis olarak resimleri paylaştığınız yeri kullanmıyor musunuz.
Evet, tam olarak bahsettiğiniz yer. Paylaşımlı ofis deyince akla biraz daha CoZone gibi isteyen herkesin aynı workspace içerisinde çalıştığı bir mantık geliyor. Şu an Almanya ofisimizin bulunduğu yer linkini gönderdiğiniz kurumda. Ancak workspace bize ait. Yanlış anlaşıldıysak kusura bakmayın.