AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Taban fiyat düşükken üyelerden arttırma talebi oldukça fazlaydı. Üst yönetimin isteği doğrultusunda fiyatlar piyasaya kıyasla makul seviyeye getirildi.

Şuan arz-talep dengesini göz ardında bulunduğumuzda bu fiyatlarda bile satıcılarda hesap bulunmuyor.

Talebinizi inceleyeceğiz yinede. Teşekkürler iyi forumlar.

tek katagorıye bakmayın hocam tum katagorıler ıcın bıldırım atın mıllet ıs yapamaz oldu ıse alt fıyat uygulamasından vaz geöın

adam makale ayzdıracack ıyı ayzıyor alt fıyat koyuyor ee dıger adamwp yada skypeden bır mesaj ıle çok daha alt fıayta ıslerı goturuyor bu da sektorlerın ıcerırsınde bellı kesım dısında dıger ınsanların rekabet edememesıne enden oluyor
bana pyle gelıyor bu her katagorıde geçerlı