ikas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Almanya ofisimiz tadilat sürecinden boya ve badanasına kadar Almanya ekibimiz tarafından yapıldı, tamamen kendimizin. Paylaşımlı ofis kullanmıyoruz.
hoam resimdeki yer burası değil mi. anlamadım ki. ofis olarak resimleri paylaştığınız yeri kullanmıyor musunuz.