Taban fiyat düşükken üyelerden arttırma talebi oldukça fazlaydı. Üst yönetimin isteği doğrultusunda fiyatlar piyasaya kıyasla makul seviyeye getirildi.

Şuan arz-talep dengesini göz ardında bulunduğumuzda bu fiyatlarda bile satıcılarda hesap bulunmuyor.

Talebinizi inceleyeceğiz yinede. Teşekkürler iyi forumlar.