Taban fiyat düşükken üyelerden arttırma talebi oldukça fazlaydı. Üst yönetimin isteği doğrultusunda fiyatlar piyasaya kıyasla makul seviyeye getirildi.
Şuan arz-talep dengesini göz ardında bulunduğumuzda bu fiyatlarda bile satıcılarda hesap bulunmuyor.
Talebinizi inceleyeceğiz yinede. Teşekkürler iyi forumlar.