tuzlatuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı ben. Borsaya giriş yaptım 1 yıl sonra 3 katı fiyatla elimdeki kağıtları çıkarttım, benden sonra arap atı gibi yükselmeye başladı.
Kripto borsasına girdim hâlâ yatırdığımı kurtarmak için bekliyorum
kriptopya 3 defa kenardaki paramı attım birinde musk reis çevre dostu değil dedi 55.000 den 27binleri gördü birinde ukranya rusya krizi çıktı birinde bitane coin komple yok oldu D dahada gireceğimi sanmıyorum