KOZBA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkçe tüm kaynakları yok saymak bu kaynakları oluşturanlara saygısızlıktır, ben şimdi çıkıp Türkiye de bir tane kaliteli içerik üreten şirket veya yazar yok desem herkese saygısızlık yapmış olmuyor muyum, yine söylüyorum Türkçe kaynakları beğenmeyen arkadaşlar alacaklar bir mikrofon bir kamera oturup anlatacaklar, öyle klavyeden konuşmayla olmuyor bu işler.
Dediklerinize bende katılmıyorum burada sadece arada okur giderim. Türkiye'de çok çok nadir bu işi bilenler var onlarda burada iş yapmıyor/yapmazda. Çok fazla söze gerek yok ancak bende katılmıyorum size.