Pak Icerik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam da siz ücretsiz eğitim veriyorsunuz diye ben neden olan bir şeyi söylediğim için saygısızlık oluyor? İyi bellemişsiniz aklınıza yatmayan bir şey ve eleştiri olunca saygısızlık. Değil arkadaşım, benim fikrim bu yönde. Bir çok seo eğitim videosu izledim, pdf okudum hep aynı klişeler. Wp hızlandır, backlink al vs. Benim verdiğim sitelerde ve bir çok sitede işin tekniksel ve mantıksal yönlerine değiniyorlar.
Türkçe tüm kaynakları yok saymak bu kaynakları oluşturanlara saygısızlıktır, ben şimdi çıkıp Türkiye de bir tane kaliteli içerik üreten şirket veya yazar yok desem herkese saygısızlık yapmış olmuyor muyum, yine söylüyorum Türkçe kaynakları beğenmeyen arkadaşlar alacaklar bir mikrofon bir kamera oturup anlatacaklar, öyle klavyeden konuşmayla olmuyor bu işler.