Allah'a inancınız var ise bunun tedavisi çok net.
Allah'a inancınız yok ise, acilen araştırmaya girmelisiniz.
Ruhunuzun ve fıtratınızın size bir çağrısı şu olabilir;
"Yeter! Dünya, dünya, dünya... Başka birşey düşünmez misin sen be adam!"
Bu çağrı çoğu insana hayatının en az bir köşesinde gelir.
Sizden, yine sizin için ricam şudur; "Bu dünyaya neden geldim? Nasıl geldim? Nereye gidiyorum? Neyim eksik ve neyim fazla? " sorularını acilen sormanız gerekiyor. Ve uğrunda ciddi bir araştırma yapmanız gerekiyor. Hazır ruhunuz da buna yatkın, Bismillah diyip araştırmaktan çekinmeyin...
Ortalama günün 10 12 saatini sadece hayatta kalmasına yeticek derecede para kazanan bi milletin bu sorgulamayı yapıcak pek vakti oldugunu sanmıyorum. Eleştirmeniz gereken şey inançlar değil . sizin inanadıgınıza 6 milyar insan inanmıyor ve çoğunun mutlu olduguna eminim