Moderatör arkadaş fenerbahçeli sanırım herkesin mesajını silmiş. Konuyla alakasız demiş. Silinen mesaja bakın. Konuyla alakasız olabilir mi acaba? + Fenerbahçenin twitterda ki milletin logosunu, yıldızını çalma akımını bilmiyor galiba. Tamamen mizah amaçlı olan bir akım.
Aşırı rahatsız oldum bu tavırdan. Daha dün moderatör arkadaşlar adildir doğru iş yapar diye mesaj atmıştım şuna bak şaka gibi.
Benimkini de silmiş fenerli galiba