Öncelikle geçmiş olsun, eğer gitmeme konusunda çözüm üretirseniz bu durum bir sonraki celp döneminde devam etmeyeceğinin garantisi yok. eğer anneniz sadece kemoterapide size ihtiyaç duyuyorsa askere gittinizde izin alıp eve gelebilirsiniz. en kötü çarşı izninde kaçak durumuna düşüp eve gidersiniz telefonla da bildirirsiniz. bedelli yapmadım ama normal askerlikte buna benzer işlemler yaptım. ayrıca s1 yazıcıydım bu konuları tabur komutanı çok dikkate alırdı ve izin verilmeyeni görmedim ben.