Bedelli askerlik'de çok umursamıyorlar insanları
Bizim birlikte ayağında platin olan çocuk vardı, Başka bir çocuğun düz taban 105 kilo kolestrolü vs vardı, başka bir çocuk güneşe alerjisi vardı vs..
sorunu olanlara çözüm üretmiyorlardı çünkü 1 ay diye düşünüyorlardı bu durumda en kötüsünü düşünmende fayda var hocam.
En kötü gidip 1 ay yaparsan annenle ilgilenecek birilerini bulmaya çalış askerliğinin yanmasını vs de istemem çünkü çok arttı fiyatlar.
bakıcı yada tanıdıklarla bu 1 aylık süreci atlatamaz mısın acaba ?
Allah yardımcın olsun inşallah çözersin.