Hocam bildiğimden değil ama çok sık duyuyorum, bu ülkede her iş artık sadece CİMER'e yazılınca çözülüyor, tıkanan bürokrasi ancak CİMER'e yazılınca açılıyor.
Buradaki meramınızı CİMER'e yazın, şubeden size eksik bilgi verildiğini ve annenizin kemoterapi tarihlerini de yazın. Süreç şöyle oluyor;
CİMER'de birisi bunu okuyor ve cumhurbaşkanlığı adına ilgili birime ilgilenilsin diye yazı gönderiyor. Cumhurbaşkanlığından yazı gelince götü tutuşan bürokrasi de sorunu hemencecik çözüyor. İşin sonunda valiyle özür çayı bile içebilirsiniz, öyle korkuyorlar. Geciktirmeden şansınızı deneyin derim.