Merhaba arkadaşlar,
2021 Nisan ayında bedelli askerlik ücretini ödedim ve 2022 de normal ay sıralaması olarak ( ocak,şubat,mart.... ) başvurumu yaptım. Bu yıl 3. ayda askerlik yerim Manisa tarihi de bu ayın 18 i yani 8 gün sonrası olarak çıktı. Normal şartlarda 8 gün sonra gideceğim askerliğimi ertelemek istiyorum. Sebebi ise sizlerden uzak 2-3 aydır nnem kanser tedavisi görüyor ve bakacağı kimse yok benden başka. 1 ay askerlik yapacağım yeri Manisayı aradım ve bulunduğum şehirdeki askerlik şubeye gittiğimde gerekeni yapacaklarını söylediler. Bulunduğum şehirdeki askerlik şubeye gittiğimde ise devlet hastanelerinden alınabilen heyet raporunu almamı ve kesinlikle refakatçiye ihtiyacı vardır ibaresinin bulunması gerektiğini söylediler. 2-3 haftalık uğraş sonucu heyet raporumu aldım ve dün askerlik şubeye götürdüm. Raporu incelediklerinde ise hayati riski olduğunun yazmadığı için erteleme olmayacağını söylediler ( bunu başta söylememişlerdi ).Yine de dilekçe yazdırdılar ama iş olsun diye yazdırıldığını ve muhtemelen kabul olmayacağını da belirtti ordaki memur. 1 aylık askerlik sürecimde annemin 2 adet kemoterapisine yetişmemiş olacağım ve bu aşırı eziyetli bir durum olacak kendisi için.
Sizlere sorum bu durumda ne yapabilirim, nere ile iletişime geçebilirim, derdimi kime anlatabilirim sonuç olarak ortada gerçekten bir belgelemiş olduğum bi mağduriyetim var.
Hepinize iyi günler dilerim..