SefaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SSH üzerinden değil de, direkt olarak Zimbra admin paneline erişebiliyorum. Oradan yapılabiliyor mu acaba ?
Hesap ayarlarında gelişmiş bölümüne girin, orada kotaları yönetebilirsiniz. Ben bu şekilde kullanıyorum.