Selamlar,
domainime dns tanımlıyorum fakat dns'i tanımladıktan sonra "bu ayara geç" butonuna basıyorum ve "Bu ayarlara geçilemiyor. Kayıt otoritesi, alan adı sunucularını reddetti" şeklinde hata alıyorum bu sorunu nasıl aşacağım ben şimdi ?