Konu sanırım birkaç gündür forumda ara ara denk geldiğim açık artırma ile satılan scriptlerin başkalarına satılması mevzu. Konuyu okuduğum kadarıyla biliyorum tarafları da tanımam. Ancak satışı yapılırken açık kaynak olarak satıldığı söylenmiş ve forum dışı satışında bir sorun yoktur diye belirtilmişse yeni sahibi haklıdır. Bu konunun neden bu kadar uzatıldığını da anlamadım. Satış konusunda bildiğim kadarıyla forum dışında satışını yapabilirsiniz yazıyormuş şimdi ne oldu da tam tersi bir şey savunulmaya başlandı hayret.